Kuo naudingas projektas „Europos mokiniai – sąmoningi vartotojai“?

via

„Ryto“ gimnazijos anglų kalbos mokytojai G. Stukienė ir N. Plūkys dalyvavo projekto partnerių susitikime Italijoje/Asmeninio archyvo nuotrauka

Projekto koordinatoriai iš šiaurės Italijos Biellos miesto „Eugenio Bona“ mokyklos pakvietė partnerius į projektinius mokymus. Pirmą vizito dieną po oficialaus mokyklos direktorės ir miesto savivaldybės atstovės sutikimo susipažinome su mokyklos aplinka, mokytojų kolektyvu ir mokiniais. Stereotipas, kad italai beveik nekalba angliškai, subliuško: visi mūsų kalbinti mokytojai mielai bendravo su mumis anglų kalba, dalyvavo bendrose diskusijose ir veiklose. Ypač malonu buvo sutikti mokytoją, kuri prieš savaitę lankėsi Lietuvoje. Italė papasakojo savo įspūdžius iš kelionės po Vilnių, Kauną, Trakus. Ji mielai norėtų dar kartą sugrįžti į Lietuvą.Per penkias vizito dienas dalyvavome keliuose projektiniuose mokymuose. Christiano Zegnos, jaunimo veiklų administratoriaus ir pokyčių trenerio iš Biellos, mokymų tema „Socialinės žiniasklaidos rinkodara ir komunikacija“ bus naudinga, administruojant projektą. Projekto partnerė iš Turkijos Ferda Dogan mokymų dalyviams pristatė Dialogo metodą, kuris ypač įdomus ir tinkamas projektams įgyvendinti. Viena  tipiškiausių Dialogo kompozicijų yra lygiaverčių partnerių laisvas, racionalus ir argumentuotas dialogas, siekiant rasti optimaliausią sprendimą kebliose situacijose. Biellos miesto asociacija „Eunomica“ pakvietė į praktines dirbtuves, kurių tema – „Naujos ekonominės perspektyvos ir vartotojų sąmoningumas“.  Išklausėme jų pranešimą „Priemonės matuoti žmogaus poveikį Žemės ekosistemoms“. Asociacijos misija yra auginti žmogaus gyvenimo kokybę dalijantis gerąja patirtimi, todėl jie nuolat rengia mokymus įvairioms visuomenės grupėms.