Apie kurorto paslaugas – verslo misijoje „Buy Lithuania“

Lapkričio 29-gruodžio 2 dienomis Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras pristatė Druskininkų kurorto paslaugas kasmetiniame renginyje „Buy Lithuania 2016“, jau tryliktoje Kontaktų mugėje, kurios metu užsienio kelionių organizatoriams Lietuva buvo pristatoma kaip patraukli ir perspektyvi kelionių kryptis.

Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras pristatė Druskininkų kurorto paslaugas kasmetiniame renginyje „Buy Lithuania 2016“/Druskininkų TVIC archyvo nuotrauka

Šiemet verslo misijoje „Buy Lithuania“ dalyvavo daugiau kaip 50 turizmo profesionalų iš Baltarusijos, Belgijos, Danijos, Estijos, Italijos, Izraelio, Jungtinės Karalystės, Latvijos, Lenkijos, Prancūzijos, Rusijos, Švedijos ir Ukrainos. Jiems prisistatė daugiau nei šimtas užsiregistravusių Lietuvos turizmo paslaugų tiekėjų: atvykstamojo turizmo organizatorių, apgyvendinimo, maitinimo ir SPA paslaugų teikėjų, Lietuvos turizmo informacinių centrų atstovų.

Po lapkričio 29 d. viešbutyje „Crowne Plaza“ surengtosKontaktų mugės renginio dalyviai buvo pakviesti sudalyvauti pažintiniuose turuose po Lietuvą. Dviejų dienų trukmės maršruto „Lietuvos SPA kurortai“ metu Lietuva buvo pristatoma kaip patraukli ramaus poilsio ir unikalių pramogų vieta. Užsienio svečiai aplankė daugiau nei dešimt SPA paslaugas teikiančių viešbučių Druskininkuose ir Birštone, turėjo galimybę įvertinti jų kokybę. Druskininkuose užsienio turizmo profesionalai taip pat aplankė vienintelį pasaulyje šakočių muziejų, kuriame patys galėjo išsikepti šio skanėsto.

Turizmo verslo misija „Buy Lithuania“ kasmet rengiama nuo 2003 m. Per trylika metų Lietuva kaip kelionių kryptis „Buy Lithuania“ metu buvo pristatyta jau daugiau nei tūkstančiui užsienio kelionių organizatorių ir agentūrų.