Medikai išgelbėjo širdį – Allianz Lietuva pasirūpino reabilitacija

Širdies ir kraujagyslių sistemos ligos yra viena dažniausių lietuvių sveikatos rykščių, dėl to nemažai žmonių jaunystėje žaismingai sakę „kas man jaunam“ su amžiumi pradeda ir labiau rūpintis sveikata, ir dažniau atkreipti dėmesį į simptomus, ir iš anksto pasirūpinti gyvybės bei kritinių ligų draudimu. Kodėl? Nes tai gelbėja gyvybes ir padeda likti finansiškai stabiliems. 

Jautė, jog širdis pavargo

Vyriausioji Allianz Lietuva finansų konsultantė Zita Sakalauskienė tikina, jog tiek universalus gyvybės draudimas, tiek kritinių ligų apsauga svarbi kiekvienam, nepriklausomai nuo amžiaus. Tačiau metai eina priekin, o sveikata, regis, silpsta, tad vyresniame amžiuje kritinių ligų apsauga tampa itin aktuali.

„Pavyzdžiui, vienas Allianz Lietuva klientas, 58 metų ilgųjų reisų vairuotojas, aktyvus, malonus žmogus susidūrė su širdies problemomis. Nežinia, ar tai dėl darbinio streso, kokios įtampos, ar gyvenimo būdo, tačiau pradėjo justi maudimą širdies plote didesnio krūvio metu. Išsityrė – paaiškėjo, jog jam yra smarkiai užsikimšusios, užkalkėjusios kraujagyslės širdies plote, teko gultis ant operacinio stalo. Kalkėjimas siekė net 95 procentus“, – pasakoja Z. Sakalauskienė.

Laimė, kad klientas jau nuo 2015-ųjų buvo sudaręs gyvybės draudimo sutartį ir prisijungęs kritinių ligų apsaugą. Vyriškis ryžosi operacijai ir, pasak Z. Sakalauskienės, dabar savo laiką skiria reabilitacijai, kad kuo greičiau vėl grįžtų į įprastas gyvenimo vėžias.

„Laiku sudaryta gyvybės draudimo sutartis, išsami poreikių anketa leido klientui pasiūlyti geriausiai jo gyvenimo būdui ir finansinei situacijai tinkančias Allianz Lietuva gyvybės draudimo paslaugas. Gauta išmokos suma siekia beveik 3.5 tūkst. eurų, o tai leidžia klientui nesukti galvos dėl pragyvenimo, skirti pakankamai laiko reabilitacijai, stiprinti sveikatą“,- tikina Z. Sakalauskienė.

Moko klientus išsigryninti poreikius

Vyriausioji finansų konsultantė tikina, jog lengviausia dirbti su tais klientais, kurie patys suinteresuoti savo draudimo galimybėmis, papildomomis apsaugomis.

„Labiausiai motyvuojanti darbo dalis – kliento padėka už gerai suteiktas paslaugas. Visuomet išsamiai kalbamės su klientu apie jo finansines galimybes, šeimos pajamas, kiek gali sau leisti mokėti už gyvybės draudimą ar papildomas apsaugas, kiek svarbu užsitikrinti finansinį stabilumą ištikus rimtai ligai ar traumai. Kalbant apie draudimą ir finansinę pagalvę, mums svarbu, kokius saugiklius ateičiai klientas jau turi ir kuo galime padėti mes. Tik tuomet galime klientui pasiūlyti geriausiai jo galimybes ir poreikius atitinkančias draudimo, arba draudimo ir taupymo paslaugas. Tai, ko iš tiesų reikia jam, kas užtikrintų, kad Allianz Lietuva bus tvirtas finansinis partneris sunkiu momentu. O vėliau, visus klientus raginu palaikyti kontaktą, pasikalbėti su savo finansų konsultantu. Finansų konsultantas taip pat kasmet kviečia savo klientą pokalbiui, turimos sutarties aptarimui, tinkamumui. Juk gyvenimas eina į priekį, tai šeimos pagausėjimas, tai finansinės situacijos keičiasi – į viską svarbu atsižvelgti ir, jeigu yra poreikis, sutartį koreguoti, mat ji turi prisitaikyti prie besikeičiančių kliento gyvenimo sąlygų“, – akcentuoja Z. Sakalauskienė.

Allianz Lietuva duomenimis, 2021 metais klientams, sudariusiems gyvybės draudimo sutartis ir pasirinkusiems kritinių ligų apsaugą bendra išmokų suma siekė 989 tūkstančius eurų. O 2022 metais išmokų suma už kritines ligas padidėjo 22 proc. ir buvo daugiau nei 1 mln. 268 tūkst. eurų. 

Finansų konsultantė primena, jog išmokos suma priklauso nuo daugelio aspektų, tarp jų: gyvybės draudimo sutartį sudarančio asmens amžiaus, sveikatos, sutarties indeksavimo ir kt.

Lietuvos banko duomenimis Allianz Lietuva per dešimtmetį savo gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo daugiausiai rinkoje, 38,8mln. eurų (Lietuvos bankas, 2013-01-01 – 2022-12-31)

Išmokos Allianz Lietuva gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju nuo veiklos pradžios iš viso sudaro 52 mln. eurų (Allianz Lietuva 2022-12-31).