Stiprus darbdavio įvaizdis: būdas ne tik pritraukti talentus, bet ir juos išlaikyti

Vienas esminių faktorių, išskiriančių bet kokią įmonę iš jos konkurentų, yra darbdavio įvaizdis. Investavimas į jį gali ne tik padėti pritraukti naujų talentų, bet ir išlaikyti stipriausius darbuotojus .

Darbdavio įvaizdis – vienas pagrindinių ginklų galvų medžioklėje?

Darbdavio identitetas ir įvaizdis yra ypač svarbus įdarbinimo procesui. Stiprus darbdavio įvaizdis, pagrįstas aiškiai išreikšta misija, vizija, vertybėmis ir vidine organizacijos kultūra, gali paskatinti aukštesnės kvalifikacijos darbuotojus plačiau domėtis organizacija, o laikui bėgant – ir joje įsidarbinti. Kita vertus, jei darbdavys siejamas su darbuotojų išnaudojimu, prasta, toksiška darbo etika, pritraukti naujų talentų gali būti nepalyginamai sunkiau.

Visgi plačiai pripažįstamas ir gerai vertinamas prekės ženklas nėra sukuriamas per naktį. Jei dar visai neseniai organizacijai užtekdavo nupirkti stalo futbolo stalą ir penktadieniais į biurą atnešti picų, šiandien darbdavio prekės įvaizdžiui kurti būtina apgalvota strategija. Taip pat svarbu išlikti nuosekliems – įmonės tinklapyje, socialiniuose tinkluose, vidinės komunikacijos kanaluose ir kt. 

Autentiškas darbdavio įvaizdis organizacijoms leidžia pozicionuoti save kaip sektoriaus lyderius, o įdarbinimo agentūroms – padėti bendrovėms pritraukti stipriausius potencialius darbuotojus.

Kertinis rodiklis – darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra

Nors stipriausių ar perspektyviausių savo sričių specialistų pritraukimas yra vienas didžiausių bet kokios organizacijos tikslų, ne ką mažiau svarbus yra ir nuolatinis įsipareigojimas juos išlaikyti. Kaip vieną pagrindinių darbo vietos keitimo priežasčių darbuotojai nurodo darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros stoką, pastebi 2023 m. rinkos tyrimą atlikusi tarptautinė įdarbinimo paslaugų įmonė Randstad. Augant darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros svarbai, darbdaviams būtina atsižvelgti, ar tai išnaudojama ir kuriant įmonės įvaizdį – įvertinant hibridinio darbo ir kitus privalumus, įsivertinant, ar įmonėje darbuotojai jaučiasi vertinami, ar jiems suteikiamos galimybės tobulėti ir augti.

Raktas – holistinė prieiga?

Darbuotojų norai gali skirtis lygiai tiek pat, kiek gali skirtis darbdavių galimybės šiuos norus išpildyti. Stipraus darbdavio įvaizdžio kūrimas turėtų būti ne atskiras marketingo ir personalo valdymo skyrių projektas, o integruota, daugialypė kelionė, susidedanti iš įvairiausių komponentų – nuo tikslingos „galvų medžioklės“, iki darbinės aplinkos, leidžiančios talentams pakankamai gerai jaustis ir augti įmonės viduje.

Plačiau apie tai, kaip galite pritraukti ir išlaikyti geriausius savo sričių specialistus, sužinokite čia.