Druskininkų turizmo naujovės – parodoje „TT Warsaw 2016“

Tuo metu, kai Palenkės krašto gyventojai aktyviai lankosi Druskininkuose, Varšuva vis dar nedaug apie mus žino. Siekdamas plačiau paskleisti žinią apie Druskininkus, lapkričio 24-26 dienomis VšĮ Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras organizavo kurorto pristatymą tarptautinėje turizmo parodoje „TT Warsaw 2016“. Kartu su Druskininkų TVIC, parodoje dirbo: Druskininkų vandens parko, sanatorijų „Belorus“, „Draugystė“, „Eglė“, „Grand SPA Lietuva“, Grūto ir ONE parkų, viešbučių „Pušynas“, „Regina“ ir „Simpatija“ atstovai. Parodos metu buvo vykdoma Druskininkų vandens parko loterija, kurios visi bilietai – laimingi.

Dažnas Druskininkų stendo lankytojas sakė, kad jam mūsų kurortas asocijuojasi su Vandens parku, sanatorinių gydymu arba tarpukario laikotarpiu, kai Druskininkuose lankėsi maršalas J. Pilsudskis. Parodos metu Varšuvos gyventojai turėjo progą papildyti savo žinias apie Druskininkuose teikiamas paslaugas. Daugelis pirmą kartą išgirdo apie „Lynų kelią“, „Snow Arena“ ir kitas Druskininkų naujoves.

Parodai pasibaigus, reklama Lenkijoje bus tęsiama, pasitelkiant kitas rinkodaros priemones.  Viena iš jų – naujas Druskininkų turizmo ir verslo infotmacijos centro puslapis lenkų kalba socialiniame tinkle „Facebook“. Puslapyje pavadinimu „Uzdrowisko Druskienniki“ (Druskininkų kurortas, lenk.) jau skelbiami kurorte vykstantys renginiai, Druskininkų turizmo objektų naujienos ir pasiūlymai. Norintieji pranešti apie savo paslaugas lenkų auditorijai gali siųsti informaciją elektroniniu paštu: information@druskininkai.lt su prierašu „lenkiškam „Facebook“ puslapiui“.

Kartu su Druskininkų TVIC, parodoje dirbo Druskininkų vandens parko, sanatorijų „Belorus“, „Draugystė“, „Eglė“, „Grand SPA Lietuva“, Grūto ir ONE parkų, viešbučių „Pušynas“, „Regina“ ir „Simpatija“ atstovai/Druskininkų TVIC archyvo nuotrauka