UAB „Radmira“ – visos automobilių diagnostikos, aptarnavimo ir remonto paslaugos iš vienų rankų

2015 m. įkurtos UAB „Radmira“ pagrindinės veiklos kryptys buvo prekyba naujomis automobilių detalėmis ir automobilių remontas. Pirmi veiklos metai, kaip ir daugumai verslo pradžią menančių, nebuvo lengvi. Pirmiausia reikėjo susipažinti su rinka ir jos taisyklėmis. Daug dėmesio buvo skirta komandos formavimui, kvalifikacijoms ir kompetencijų įgijimui, tobulėjimui, klientų paieškai, savo identiteto paieškai ir savęs pozicionavimui. Ilgainiui veiklos sritys plėtėsi, o šiandien įmonė savo klientams jau gali pasiūlyti visas automobilių diagnostikos, aptarnavimo ir remonto paslaugas. Apie UAB „Radmira“ veiklą Druskininkuose ir klientams siūlomas paslaugas papasakojo įmonės direktorius Tomas Čepulis?

UAB „Radmira“ direktorius T. Čepulis: „Mūsų įmonei svarbus rezultatas, bendradarbiavimas ir nuolatinis tobulėjimas“ / Roberto Kisieliaus nuotrauka

– Kaip, bėgant metams, keitėsi „Radmira“?

– Džiugina tai, kad pokyčiams didžiausią įtaką padarė palankiai susiklosčiusios aplinkybės, leidusios mums būti ten, kur šiuo metu esame. 2017-aisiais nusprendėme, kad stabiliam augimui ir sėkmingai veiklai būtinos savo patalpos, kurios būtų įrengtos ir naudojamos taip, kaip mes suprantame automobilių remonto verslą ir jo specifiką. Dėl šios priežasties ėmėmės tokiam verslui tinkamų patalpų paieškų. Kai jas radome, ieškojome finansinių įrankių jų įsigijimui ir pritaikymui savo verslo kūrimui. Džiugu, kad augančiam nedideliam kurortinio miestelio verslui pagalbos ranką ištiesė UAB „Šiaulių bankas“, suteikęs ilgalaikę paskolą patalpų įsigijimui ir jų įrengimui. Taip prasidėjo naujas UAB „Radmira“ veiklos etapas.

2018 m. persikraustėme jau į nuosavas 703 kv. m patalpas. Bendromis pastangomis, patalpos buvo pilnai ir šiuolaikiškai suremontuotos, įrengtos, pilnai pritaikytos automobilių detalių prekybai, automobilių remontui, aptarnavimui ir priežiūrai.

Įmonė savo veikloje šiuo metu naudojasi 6 autokeltuvais, tad vienu metu galime patogiai remontuoti mažiausiai 6 autotransporto priemones. Autoservisą Druskininkuose klientai gali rasti adresu: Gardino g. 77, o autodalių parduotuvę – Baravykų g. 6.

UAB „Radmira“ kviečia naudotis autocentro paslaugomis: palikti automobilius remontui, išsinuomoti norimą automobilį, įsigyti dalių automobiliams, jų priežiūros priemonių, nusipirkti padangas, aksesuarus – gauti visas automobilio remonto paslaugas ir darbus iš vienų patyrusių rankų / Asmeninio archyvo ir Roberto Kisieliaus nuotraukos

– Ar prekyba automobilių detalėmis ir automobilių remontas – vienintelės Jūsų įmonės veiklos kryptis?

– Tokia buvo pradžia. Bet mes žiūrime į perspektyvą. Suprantame, kad verslas, kaip gamta ir pats gyvenimas, yra kintantis ir gyvas procesas, todėl jo pokyčiai, pertvarkymai, aukso vidurio paieškos, naujų horizontų užkariavimai yra neišvengiami, būtini ir sveikintini. Šiuo metu galime pasidžiaugti dvejomis autodalių parduotuvėmis, sustyguotu ir sklandžiai veikiančiu automobilių remonto ir aptarnavimo baru. Tuo pačiu savo klientams pasiūlėme naujas, tačiau niekaip neatskiriamas nuo automobilių ir jų remonto paslaugas: automobilų paruošimą techninei apžiūrai ir jos atlikimą; automobilio transportavimą (po įvykio); konsultacijas įsigyjant automobilius ir/ar jų dalis; pilną automobilių kompiuterinę diagnostiką; pakaitinio automobilio skyrimą; automobilių nuomą.

– Tai jūsų klientai dabar gali gauti visas reikiamas automobilio diagnostikos, aptarnavimo ir remonto paslaugas iš vienų rankų?

– Dabar jau taip. Ir taip teigti leidžia faktas, kad 2022 m. įsigijome pažangią ir itin modernią naują automobilių ir jų dalių dažymo kamerą, automobilinių dažų parinkimą vykdome, naudodamiesi kompiuterinėmis technologijomis, o dažų paruošimą – itin pažangia dažų gamybos technologija. Šis pokytis mums leido žengti trečią strateginės plėtros žingsnį. Šiuo metu esame sudarę sutartis ir dirbame su visomis Lietuvoje veikiančiomis draudimo bendrovėmis dėl patirtos automobilio žalos autoįvykio metu paskaičiavimo ir suderinimo su draudimo žalų ekspertais, „defektuojame“ autoįvykiuose nukentėjusius automobilius, paruošiame juos ar jų dalis dažymui bei dažome.

Kol mūsų kliento automobilis remonte, jis, nejausdamas papildomų nepatogumų, gali naudotis jam suteiktu pakaitiniu automobiliu.

Vykdome draudiminių įvykių administravimą – vairuotojų, patekusių į eismo įvykį, konsultavimą telefonu, atvykstame į įvykio vietą, padedame užpildyti eismo įvykio deklaraciją, įvertiname patirtą ar padarytą žalą, suteikiame transporto priemonės pervežimo į mūsų autocentrą paslaugas, suteikiame pakaitinį automobilį remonto darbų metu, parengiame detalias ir tikslias remonto sąmatas, vykdome remontui reikalingų dalių paiešką, atliekame pilną autotransporto priemonės remontą ir suremontuotos transporto priemonės pristatymą klientui.

– Tai beveik viskas, ko reikia automobilio turėtojui?

– Taip, tai buvo beveik viskas, ko reikėjo automobilių savininkams, kol supratome, jog turime rūpintis ne tik savo ištikimais ir nuolatiniais klientais – druskininkiečiais bei čia veikiančiomis verslo įmonėmis, bet ir nuosavomis transporto priemonėmis į Druskininkus atvykstančiais poilsiautojais, miesto svečiais, kurie taip pat patiria nepatogumų dėl automobilių gedimų, tačiau visiškai nenori, kad jų poilsis Druskininkuose virstų galvos skausmu, ieškant, kas suremontuos jų automobilį. Ryžomės iššūkiui, išsikėlėme sau aukštą kartelę ir žengėme žingsnį link mūsų paslaugų skaitmenizavimo. Tai – ketvirtasis mūsų strateginės plėtros etapas, kurį kaip tik šiuo metu ir įgyvendiname.

– Papasakokite apie tai plačiau.

– Šiuo metu, padedami Lietuvos verslo paramos agentūros, įgyvendiname projektą „UAB „Radmira“ e. komercijos modelio diegimas“. Projekto finišas numatomas šių metų rugsėjo 30 dieną. Tai – įdomus ir unikalus mūsų gyvenimo etapas, tad džiaugiamės, kad galėsime jį pristatyti savo klientams, automobilių turėtojams ir mylėtojams.

Šio projekto išskirtinumas tas, kad visos paslaugos bus skaitmenizuotos, o automobilių savininkui net nereikės išeiti iš namų, sveikatingumo centro, viešbučio ar darbo vietos, kad jo automobilis būtų suremontuotas.

Kuriamos informacinės sistemos įrankiai leis mūsų klientams saugiai prisijungti prie sistemos, save autentifikuoti, susikurti savo profilį ir užsakyti visas jį dominančias paslaugas nuotoliniu būdu. Taigi nuotoliniu būdu bus galima išsinuomoti automobilį, rezervuoti ir užsakyti pakaitinį auotomobilį, užregistruoti transporto priemonę techninės apžiūros atlikimui ar jos paruošimui techninei apžiūrai, užsakyti ir įsigyti norimas automobilio dalis, aksesuarus ar priedus, užrašyti automobilį jo periodiniam aptarnavimui ar remontui ir kita.

Sistema suteiks plačias galimybes automobilio savininkui bendrauti su UAB „Radmira“ atsakingais darbuotojais nuotoliniu būdu, gauti norimą informaciją ar konsultaciją skambučiu ar interaktyviu pokalbiu (angl. chat).

Klientas galės matyti visą savo automobilio remonto istoriją, keistų detalių aprašymus, paslaugų, darbų ir detalių kainas ir kita. Pažymėtina, kad automobilio aptarnavimą ar remontą bus galima stebėti gyvai (virtualiai), gaunant informaciją apie pasikeitusias darbų eigos būsenas – „automobilis laukia remonto“, „automobilis defektuojamas“, „vyksta automobilio remontui reikiamų dalių komplektavimas“, „automobilis remontuojamas“, „automobilis testuojamas“ ir panašiai. Klientas galės pats pasirinkti, kokio gamintojo dalis ar priedus naudoti jo automobilio remontui, aptarnavimui, atsižvelgiant į gamintoją ar kainą. Su klientu bus operatyviai derinamos planuojamų darbų ir keistinų dalių sąmatos, vykdoma jų korekcija ir, tik gavus kliento sutikimą ar patvirtinimą, bus vykdomas automobilio remontas, taip išvengiant galimų nesusipratimų, atsiimant suremontuotą automobilį.

Už visas suteiktas paslaugas ar pirktas prekes bus atsiskaitoma saugiomis elektroninėmis priemonėmis, o suremontuoti automobiliai pristatomi jų savininkams ten, iš kur buvo paimti paslaugų užsakymo pradžioje.

– Ar užtenka turimų darbuotojų pajėgumų užtikrinti sklandžią įmonės veiklą?

– Mūsų įmonė nuolat auga, jos veiklos modelis optimizuojamas. Šiuo metu mūsų komandoje yra 13 darbuotojų, dalis iš jų dirba automobilių remonto, kita dalis – pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse. Šiuo metu mūsų struktūra ir veiklos modelis yra optimalūs, tačiau naujos sistemos įdiegimas, elektroninės autodalių ir aksesuarų parduotuvės startas neišvengiamai pareikalaus ir naujo požiūrio į verslo procesus, ir naujų pajėgumų.

Iš pradžių ketiname verstis savo itin patyrusios ir mažai besikeičiančios komandos pajėgomis, tačiau suprantame, kad ateitis gali pareikalauti permainų. Tam atsakingai ruošiamės.

– Ar Jūsų veikloje didelė konkurencija? Juk Druskininkai nėra didelis miestas. Kaip išgyvenate konkurencinėje kovoje?

– Mūsų verslo filosofija nėra paremta konkurencine kova. Mums svarbus rezultatas, bendradarbiavimas ir nuolatinis tobulėjimas. Jei klientui gerai, jis visada sugrįš. Jei darbuotojui gerai, jis neieškos kito darbo, o mes neprarasime žmogaus, į kurio mokymus ir įgūdžius investavome. Jei su partneriu elgsiesi taip, kaip, kad norėtum, jog elgtųsi su tavimi, jis niekada neatsuks nugaros ir visada išties pagalbos ranką. Mes suprantame, kad net toje pačioje verslo nišoje veikiantys verslo subjektai gali rasti sąlyčio taškų. Ir būti naudingais ne tik vienas kitam, bet, svarbiausia, – klientams. Be abejo, toks bendrystės versle supratimas – ilgo ir nuoseklaus darbo bei bendradarbiavimo rezultatas. Kai konkuruojančios pusės supras, kad konkurencija, kaip ji suprantama tiesiogine žodžio prasme, yra ne progreso variklis, o kaštų didinimas ir didelių resursų poreikis, tik tada ji galės peraugti į bendradarbiavimą ir tų šalių stipriųjų pusių panaudojimą, o silpnųjų tobulinimą. Konkurencinė kova visada pareikalauja aukų, o bendradarbiavimas sukuria vertę.

Tikime networkingo (liet. tinklaveika) suteikiamais verslo privalumais ir labai džiaugėmės, kad miesto valdžia ir toliau taip atsakingai rūpinasi vietos verslo gyvybiškumo palaikymu ir plėtra. Žengti žingsniai įkvepia ir leidžia patikėti, jog visi žiūrime ir einame ta pačia, teisinga kryptimi. Džiugina Verslumo centro įkūrimas, priemonės vietos verslo skatinimui, skaidrumas, renkantis paslaugų ar prekių tiekėjus viešajame sektoriuje.

– Kokie Jūsų tolesni planai?

– Laukia nauji iššūkiai, nauji horizontai. Strateginis planas turi ne vieną dedamąją. Nuosekliai jį įgyvendinsime ir ateityje pasiūlysime dar ne vieną naujovę. Kokią? Apie tai dar anksti kalbėti. Visada naujovė yra labiau laukiama, kai paliekama nedidelė intriga.

Kviečiame druskininkiečius, verslo subjektus, biudžetinės įstaigas ir organizacijas aktyviau naudotis vietos verslo suteikiamais privalumais. Kviečiame atvykti į „Radmiros“ autocentrą, įsigyti norimas ar reikiamas dalis automobiliams, jų priežiūros priemones, padangas, aksesuarus. Pas mus galite palikti automobilius remontui, išsinuomoti norimą automobilį ir gauti visas automobilio remonto paslaugas ir darbus iš vienų patyrusių rankų.

Užsakymo Nr. MDR-415-01