Marketingo kampanijos internete

Pirmosiomis interneto dienomis sėkminga skaitmeninės rinkodaros kampanija reiškė keletą šaunių vaizdo įrašų ir kai kurių gerai išdėstytų skelbimų; Šiandien ta pati kampanija turėtų turėti ne tik vaizdo įrašus, bet ir stiprų socialinės žiniasklaidos komponentą, kruopščiai apgalvotą SEO strategiją, strateginį turinį ir viešųjų ryšių paminėjimus žiniasklaidos priemonėse ir populiariuose tinklaraščiuose. Žinoma, šiandien viskas yra šiek tiek sudėtingiau. Nuo didesnių klientų lūkesčių, susijusių su tokiais dalykais kaip skaidrumas ir autentiškumas, iki pasaulinės pandemijos, kuri apvertė apsipirkimo, bendravimo, vaikų ugdymo ir kt. būdus, norint pasiekti sėkmę šiandieninėje skaitmeninėje aplinkoje reikia visiškai naujų įgūdžių ir įrankių.

Kas yra skaitmeninės rinkodaros kampanija?

Skaitmeninės rinkodaros kampanija yra rinkodaros specialistų parengtas strateginis planas tam tikram tikslui pasiekti. Tai gali reikšti bet ką – nuo triukšmo apie produkto pristatymą sukūrimo iki vartotojų lojalumo prekės ženklui kūrimo. Sėkmingoje skaitmeninės rinkodaros kampanijoje yra trys pagrindiniai žingsniai – auditorijos supratimas, strategijos kūrimas ir jos įgyvendinimas. Pirmasis žingsnis planuojant skaitmeninės rinkodaros kampaniją yra suprasti savo tikslinę rinką. Turite žinoti, ką norite parduoti, kiek pinigų norite uždirbti ir kam norite pirkti savo produktus. Nustatę tikslinę rinką, turite apibrėžti problemą, kurią norite išspręsti. Kitas žingsnis – strategijos kūrimas. Jūsų strategija apibrėžia taktiką, kurią naudosite vykdydami skaitmeninės rinkodaros kampaniją. Kiekviena taktika turi savo tikslą ir tikslą. Pavyzdžiui, viena technika gali būti naudojama siekiant padidinti prekės ženklo žinomumą, o kita – padėti surinkti vartotojų atsiliepimus.

Galiausiai turite įgyvendinti savo strategiją. Tai apima platformų, kuriose reklamuositės, pasirinkimą, kūrybinių idėjų kūrimą, biudžeto paskirstymo sprendimą ir pagrindinių darbuotojų, kurie dirbs su projektu, atranką. Skaitmeninės rinkodaros kampanija prieš bendrąją rinkodaros kampaniją. Skaitmeninės rinkodaros kampanija gerokai skiriasi nuo tradicinės. Tiesą sakant, yra keletas skirtumų tarp abiejų tipų kampanijų. Tačiau pagrindinis skirtumas slypi tame, kad skaitmeninės rinkodaros kampanija yra interaktyvesnė, dinamiškesnė ir tvaresnė nei tradicinė. Šio tipo kampanija yra orientuota į prekės ženklo žinomumo didinimą ir tam tikros įmonės buvimo internete gerinimą. Maketai, tai pagalbinės priemonės, norint siekti tokio tipo gerinimo proceso.