„Švietimo lyderystės“ magistro diplomai – Druskininkų švietimo srities atstovų rankose
Praėjusią savaitę Druskininkų savivaldybės vadovai susitiko su ISM „Švietimo lyderystės“ programos magistro studijas baigusiomis „Ryto“ gimnazijos direktore Žaneta Krivoniene, „Atgimimo“ mokyklos direktore Aušra Keturkiene, „Saulės“ mokyklos matematikos mokytoja Jūrate Tuinyliene ir Švietimo skyriaus vyr. specialiste Monika Vaikšnoriene.
Praėjusią savaitę savivaldybės vadovai susitiko su ISM „Švietimo lyderystės“ programos magistro studijas baigusiomis Druskininkų švietimo srities atstovėmis / Dianos Sinkevičiūtės nuotrauka
ISM „Švietimo lyderystės“ programos magistro studijas baigė „Ryto“ gimnazijos direktorė Ž. Krivonienė, Švietimo skyriaus vyr. specialistė M. Vaikšnorienė, „Atgimimo“ mokyklos direktorė A. Keturkienė ir „Saulės“ mokyklos matematikos mokytoja J. Tuinylienė / ISM archyvo nuotrauka
„Norėdami tobulinti ir kelti mūsų mokytojų ir mokyklų vadovų kompetencijas, prisijungėme prie „Švietimo lyderystės“ programos ir pakvietėme mūsų švietimiečius dalyvauti atrankoje bei gauti finansavimą studijoms. Šiandien keturios šaunios mūsų švietimo srities atstovės jau laiko rankose magistro diplomus. Nuoširdžiai linkiu, kad įgytos patirtys ir žinios būtų maksimaliai naudojamos, kasdien dirbant su mūsų mokiniais ir mokytojais“, – sakė Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas.
Druskininkų savivaldybė ISM „Švietimo lyderystės“ programoje dalyvauja, siekdama skatinti nuolatinę švietimo pažangą ir inovacijas.
Pasak Švietimo skyriaus vedėjos Dianos Brown, šiuo metu toje pačioje studijų programoje studijuoja dar 4 studentės – tai Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vida Giedraitienė, lopšelio-darželio „Žibutė“ direktorė Rasa Vaisietienė, M. K. Čiurlionio meno mokyklos mokytoja Dovilė Petrauskienė ir Švietimo skyriaus vyr. specialistė Jurgita Naruckienė. „Labai džiaugiuosi ir asmeniškai skatinu mokyklose dirbančius žmones studijuoti, įgyti naujų žinių, turimą patirtį atnaujinti naujomis pedagoginėmis praktikomis, užmegzti bendradarbiavimo ryšius su kitų savivaldybių mokyklų vadovais, bendrauti, mokytis vieniems iš kitų“, – mintimis pasidalijo D. Brown.
Druskininkų „Atgimimo“ mokyklos direktorė A. Keturkienė sakė, kad studijų metu įgytos žinios sustiprino jos, kaip vadovės, kompetencijas pokyčių valdymo, strateginio mąstymo, žmogiškųjų ir finansinių išteklių valdymo srityse. „Smagu buvo susipažinti su vadovais iš įvairių Lietuvos mokyklų, dalintis gerąja patirtimi. Dabar svarbu pritaikyti vadybines ir lyderystės žinias praktikoje“, – kalbėjo A. Keturkienė, kurios baigiamojo magistro darbo tema – „Vadovo kontrolės ir pasitikėjimo poveikis pedagogų organizaciniam pilietiškumui švietimo organizacijose“.
M. Vaikšnorienė, parašiusi darbą „Nuolatinio tobulinimo metodologijos diegimo galimybės ir iššūkiai švietimo įstaigose“, teigė, kad studijos ISM universiteto Švietimo lyderystės programoje yra geriausia, kas gali nutikti pedagogui: „Įgytos žinios ir sutikti įkvepiantys lyderiai, motyvuoja, skatina toliau dirbti švietimo srityje ir nuolat tobulėti.“