Odontologijos klinika „SANA“ – vieta, kur šypsenos kuriamos su meile ir pažangiausiomis technologijomis

Gydomaisiais šaltiniais ir ramybe garsėjantys Druskininkai tapo ir naujos odontologijos klinikos namais. Subūrusi patyrusių specialistų komandą ir į savo veiklą integravusi pažangiausias technologijas, šį mėnesį čia duris atverė moderni odontologijos klinika „SANA“. Apie jos sukūrimo idėją, vertybes, darbo principus bei ateities viziją pasakoja klinikos įkūrėjai gydytojai odontologai Eglė ir Domantas Girskiai.

Gydytojai odontologai Eglė ir Domantas Girskiai klinikoje kuria jaukią namų aplinką

– Kaip gimė mintis įkurti odontologijos kliniką? Kodėl savo viziją nusprendėte įgyvendinti būtent Druskininkuose?

– Druskininkai – Eglės gimtasis miestas. Jau keletą metų čia gyvename su šeima, dirbame, auginame vaikus, mėgaujamės ramia kurorto aplinka ir gamta, kuri mums turi ypatingą reikšmę. Todėl būtent čia norėjosi susikurti kokybišką ir malonią darbo vietą sau, o taip pat prisidėti prie savo miesto žmonių gerovės, suteikiant jiems galimybę gauti aukščiausio lygio odontologijos paslaugas.

Dirbdami Druskininkuose, pažinome vietos bendruomenę, supratome jų poreikius, įvertinome, kokių paslaugų trūksta. Taip pat aiškiai išsigryninome savo, kaip gydytojų, prioritetus, siekius, požiūrį į darbą plačiąja prasme. Norėjome dirbti savo sukurtoje erdvėje, su profesionalia ir puikiai komunikuojančia komanda, kurioje svarbiausia – tarpusavio pasitikėjimas ir glaudus bendradarbiavimas. Siekėme, kad pacientai ne tik gautų kokybišką gydymą, bet ir nevykdami į didmiesčius galėtų pasinaudoti naujausių technologijų privalumais. Mums svarbu ne tik teikti aukštos kokybės paslaugas, bet ir sukurti aplinką, kurioje pacientai jaustųsi jaukiai ir saugiai. Taigi mūsų tikslas buvo įkurti kliniką, kuri sujungtų pažangiausią aparatūrą, aukštą specialistų kompetenciją ir šiltą bendravimą.

– Kuo klinika „SANA“ skirsis nuo kitų odontologijos klinikų regione?

– Norėjome suteikti žmonėms galimybę viską, ko reikia jų šypsenos grožiui ir dantų sveikatai, rasti vienoje vietoje. Tokios klinikos iki šiol regione nebuvo, todėl žmonės, norėdami gauti tam tikrų sričių specialistų konsultacijas ar gydymą, dažnai turėdavo vykti į kitus miestus. Tai ne tik sukeldavo nepatogumų, bet ir pailgindavo gydymo procesą. Dabar visas reikiamas odontologijos paslaugas jie galės rasti po vienu stogu.

Tačiau mūsų klinikos išskirtinumas nėra vien tik paslaugų įvairovė. Mums labai svarbu su kiekvienu pacientu užmegzti artimą ryšį. Stengsimės, kad pacientai ne tik gautų profesionalų gydymą, bet ir jaustųsi nuoširdžiai išklausyti bei suprasti, o kiekvienas apsilankymas mūsų klinikoje jiems visada būtų maloni patirtis.

Klinikoje „SANA“ su kiekvienu pacientu siekiama kurti artimą ryšį

– Kokios yra pagrindinės jūsų klinikos vertybės ir kaip jos atsispindės kasdienėje veikloje? Kaip pavyksta užtikrinti ypatingą dėmesį kiekvienam pacientui?

– Pagrindinės mūsų klinikos komandos vertybės – patenkinti paciento lūkesčiai, džiaugsminga šypsena ir pasiektas geriausias galimas gydymo rezultatas. Siekiant tai užtikrinti, labai svarbus paciento pasitikėjimas komanda, betarpiškas jo ir specialistų bendradarbiavimas gydymo eigoje. Paciento pasitikėjimas leidžia gydytojams savo darbą atlikti maksimaliai kokybiškai, susitelkti į svarbiausius gydymo aspektus.

Mūsų klinikos komanda jaučia didelę atsakomybę už savo darbą ir sprendimus. Gydytojai nuolat diskutuoja tarpusavyje, konsultuojasi dėl bendrų pacientų situacijų, atidžiai planuoja gydymo eigą ir ieško tinkamiausių sprendimų. Visada siekiame pasitelkti kolegų patirtį, dalintis žiniomis ir kartu rasti geriausius gydymo būdus.

Ypatingą dėmesį kiekvienam pacientui užtikriname, atsakingai analizuodami individualią situaciją, išsamiai įsigilindami į problemą ir ieškodami geriausių gydymo sprendimų. Nuolatinis kolegų bendradarbiavimas leidžia kiekvieną sprendimą priimti, remiantis įvairiapusiu požiūriu.

Mikroskopinė odontologija

– Kuo išskirtinė klinikos specialistų komanda?

– Mūsų klinikos komanda – tarsi šeima. Dauguma mūsų esame ne tik kolegos, bet ir draugai. Vieni su kitais esame sukūrę artimą ryšį, leidžiantį jaustis laisvai ir palaikančiai net ir sudėtingiausiose situacijose. Kaip specialistai, dirbame kartu ne vienerius metus, todėl puikiai žinome vieni kitų darbo specifiką ir galimybes, galime vieni su kitais drąsiai tartis ir bendradarbiauti. Neapsiribojame darbo valandomis – dėl sudėtingesnių gydymo atvejų konsultuojamės ir po darbo, o tai leidžia pasiekti itin gerus gydymo rezultatus.

Visi klinikos specialistai nuolat tobulėja ir mokosi tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Esame jauni, žingeidūs ir atviri naujovėms. Įgytas žinias bei pažangiausias metodikas aktyviai taikome praktikoje, užtikrindami, kad mūsų pacientai gautų moderniausią ir efektyviausią gydymą. Šis nuolatinio tobulėjimo ir nuoširdaus bendradarbiavimo derinys daro mūsų komandą išskirtine ir leidžia mums sukurti išskirtinę pacientų patirtį.

Odontologijos klinika „SANA“

– Kokias odontologijos technologijas taikote savo darbe? Kaip jos padeda grąžinti tai, ką sukūrė gamta, kaip teigiama jūsų klinikos svetainėje?

– Savo darbe taikome pažangiausias odontologijos technologijas, kurios leidžia pasiekti maksimalų tikslumą, komfortą ir efektyvumą. Naudojame moderniausią rentgenologinę įrangą su kompiuteriniu tomografu, kuris padeda tiksliai nustatyti problemas, nematomas „plika“ akimi. 3D kompiuterinė tomografija leidžia ne tik itin tiksliai suplanuoti gydymą, bet ir sekti jo progresą, objektyviai įvertinti rezultatą.

Dirbame su vienu pažangiausių rinkoje intraoraliniu skeneriu, kuris pakeičia tradicinę, nemalonią žandikaulių atspaudų nuėmimo procedūrą. Šio įrenginio dėka procedūra vyksta greitai, higieniškai ir komfortiškai pacientui. Vos kelių mygtukų paspaudimu informacija gali būti perduota dantų technikui, o tai ne tik pagreitina gydymo eigą, bet ir suteikia daugiau galimybių. Skeneris tiksliai atkuria trimačius burnos ertmės ir dantų formos atvaizdus, leidžiančius suplanuoti gydymą maksimaliai preciziškai.

Atlikdami gydymo plano sudarymą, pirmos konsultacijos metu, pasitelkdami skaitmeninį šypsenos dizainą ir dirbtinį intelektą, pagal paciento nuotraukas ir intraoraliniu skeneriu nuskaitytus duomenis galime sumodeliuoti galutinio gydymo rezultato – būsimos šypsenos dizainą. Pacientas gali iškart pamatyti, kaip jo šypsena atrodys po gydymo. Tai leidžia jam geriau įvertinti individualias gydymo galimybes, o gydytojui – aiškiai suprasti paciento lūkesčius, aptarti visus gydymo niuansus ir suderinti bendrą viziją.

Klinikoje naudojame modernią fotografijos įrangą, skirtą gydymo planavimui ir dokumentavimui, o gydymui – pažangiausias pasaulinėje rinkoje medžiagas. Atliekant pilno žandikaulio atkūrimą implantais pagal „All-on-4/6“ metodiką, paciento pageidavimu, galime užtikrinti, kad jis po implantacijos su naujais dantimis išeitų dar tą pačią dieną.

Siūlome mikroskopinės odontologijos paslaugas, kurioms pasitelkiame vieną pažangiausių rinkoje dentalinį mikroskopą „ZEISS“. Jo dėka galime profesionaliai atlikti sudėtingas dantų kanalų gydymo ir pergydymo procedūras, pašalinti svetimkūnius, gydyti komplikacijas bei atlikti kitus itin preciziškus odontologijos darbus.

Visos šios technologijos ne tik taupo paciento ir gydytojo laiką, bet ir sumažina klaidų bei komplikacijų riziką. Jos palengvina specialisto ir paciento komunikaciją, suteikia malonią gydymo patirtį ir padeda pasiekti rezultatą, artimiausią tam, kurį buvo sukūrusi gamta.

Odontologijos klinikos „SANA“ komanda kiekvieną sutinka su šypsen

– Daug dėmesio skiriame klinikos aplinkos jaukumui ir pacientų komfortui. Kodėl, Jūsų nuomone, tai svarbu?

– Puikiai suprantame, jog daugelis žmonių prieš vizitą pas odontologą vis dar jaučia baimę ir nerimą. Tokias emocijas dažnai lemia senos, nemalonios patirtys, dėl kurių žmonės vengia gydymo ir vėliau susiduria su įsisenėjusiomis dantų problemomis.

Mūsų tikslas – padėti pacientui jaustis kuo ramiau ir patogiau. Siekdami tai užtikrinti, kuriame tokią gydymo aplinką, kuri ne baugina, o priešingai – leidžia pacientui jaustis jaukiai, tarsi namuose, ir kiekvieno vizito metu užtikrina malonią patirtį. Pacientus visada pasitinkame su šypsena, rūpinamės, kad klinikoje nebūtų specifinių odontologinių kvapų, kurie dažnai kelia neigiamas asociacijas, aplinkoje sklistų malonūs ir raminantys garsai. Mūsų filosofija – kiekvieną pacientą priimti kaip artimą draugą ir ne tik išspręsti jo odontologines problemas, bet ir suteikti jam teigiamą patirtį, skatinančią drąsiai kreiptis į gydytoją, rūpintis savo sveikata ir neatidėlioti vizitų ateityje.

Mūsų požiūris remiasi mintimi, kad pacientai ir gydytojai pirmiausia yra žmonės – kaimynai, bendruomenės nariai. Todėl siekiame sukurti artimą ryšį, pagrįstą abipusiu pasitikėjimu ir bendradarbiavimu, nes tik užmezgus draugišką ir pagarba grįstą santykį galima pasiekti geriausius rezultatus.

– Kokius tikslus keliate artimiausioje ateityje? Ar planuojate plėsti klinikos paslaugas, įdiegti naujovių?

– Mūsų tikslas – dar labiau išplėsti teikiamų paslaugų spektrą ir pritraukti dar daugiau aukštos kvalifikacijos specialistų, galinčių pacientams pasiūlyti visapusišką odontologinę priežiūrą. Planuojame įsigyti lazerį, leisiantį dar  efektyviau spręsti įvairias odontologines problemas. Pacientams ketiname pasiūlyti ir inovatyvų bei itin komfortišką dantų tiesinimo būdą skaidriomis dantų tiesinimo kapomis „Invisalign“.

Planuojame žengti koja kojon su naujausiomis odontologijos technologijomis, nuolat plėsti teikiamų paslaugų pasiūlą, mokytis ir tobulėti profesiniame kelyje, pasitelkti pažangią įrangą, diagnostikos ir gydymo metodus,  šiuolaikines aukštos kokybės medžiagas, naudoti naujausius pasaulinius standartus atitinkančius gydymo protokolus.

Mūsų klinikos tikslas – būti modernia, inovatyvia, tačiau pamatinių vertybių nesumenkinančia gydymo įstaiga. Sieksime, kad pacientai čia jaustųsi vertinami ir galėtų pasitikėti su nuoširdžiu atsidavimu ir rūpesčiu kiekvienam žmogui dirbančia mūsų profesionalų komanda.

– Kas jus labiausiai motyvuoja kasdieniniame darbe? Ką Jums reiškia paciento šypsena po sėkmingo gydymo?

– Labiausiai motyvuoja pacientų džiaugsmas ir mūsų gydytojų komandos pasiekti rezultatai, kurie atspindi mūsų darbų kokybę ir atsidavimą. Ypatingą įkvėpimą suteikia ir kolektyvas – kai darbuotojai jaučiasi gerai savo darbo aplinkoje, tai skatina dar didesnį entuziazmą siekti bendrų tikslų.

Kiekvienas pacientas, išeinantis su šypsena veide, mums yra didžiausias profesinis pasitenkinimas ir geriausias mūsų darbo įvertinimas. Paciento šypsena po sėkmingo gydymo leidžia suprasti, kad mūsų darbas buvo atliktas tinkamai, o įdėtos pastangos suteikė rezultatą, kurio visada siekiame.

Užsakymo Nr. MDR-490-01