„Bočių“ išvyka į Jūrų muziejų

Per karantiną pasiilgę kelionių, ankstų liepos 22-osios rytą „Bočiai“ išsiruošė į Klaipėdą. Pirmininkės Zitos Jančiauskienės suburti ir Antano Lankelio vedami, vykome apžiūrėti po rekonstrukcijos atnaujintos Jūrų muziejaus ekspozicijos. Mūsų buhalterė Genovaitė Puidokienė pasirūpino bilietais ir į jūrų liūtų ir delfinų pasirodymą „Saulės įlankoje“.

Pakeliui A. Lankelis daug papasakojo apie žemaičių krašto ir Klaipėdos istoriją. Įdomu buvo sužinoti, kad šį kraštą Žemaitija pavadino Lietuvos karalius Mindaugas, kaip ir Aukštaitiją, Sudūvą ir mūsų Dainavą.

Anksti atvykę į Klaipėdą, persikėlėme per marias ir pradėjome savo ekskursiją. Ryte nebuvo daug lankytojų, todėl muziejų su gide apžiūrėjome nuosekliai. Nustebino ne tik senovės jūrų gyventojai, bet ir šių laikų milžiniški gyvūnai – kašalotai, didžiulės žuvys merlinai, Sibiro ir Baikalo eršketai, plaukiojantys mums virš galvų. O kokio grožio šiltųjų kraštų povandeninis pasaulis su nuostabių spalvų, dydžių ir formų žuvytėmis!

Deja, jau einant į delfinų pasirodymą, lankytojų žymiai padaugėjo, tai net muziejaus darbuotojams buvo sunku suvaldyti eilę. Bet į spektaklį nepavėlavome ir tikrai visi buvome sužavėti dresuotojų išmone ir tuo, kaip puikiai gyvūnai vykdė jų nurodymus.

Gražu buvo matyti delfinus, plaukiojančius kartu su žmonėmis, stebėtis, kaip gracingai jie sukinėjasi po vandeniu, kokius šuolius, kūlversčius, salto atlieka ar iškelia žmones ant savo nosies į tikrai įspūdingą aukštį.

Kadangi dar turėjome laiko, grįžę į Klaipėdą, aplankėme laikrodžių muziejų ir išlikusius bei restauruotus buvusios miesto pilies, kuri buvo sunaikinta prieš šimtmetį, rūsius. Ten eksponuojami archeologiniai radiniai, pilies gyvavimo metų žmonių drabužiai, namų apyvokos daiktai. Gilų įspūdį paliko nepaprastai aukšti rūsių skliautai, o mintyse bandėme atkurti visos pilies vaizdą.

Ir kaip galėtume palikti Klaipėdą, neaplankę jūros. Nuvykę į Melnragę, norėjome išsimaudyti. Oras buvo sušilęs iki 20 laipsnių, vanduo – iki 18. Deja, bangos buvo 6-7 balų, plevėsavo raudona vėliava, todėl beliko tik pabraidyti. Buvo smagu pasivaikščioti pajūriu ir net rasti kelis gintarėlius.

Namo grįžome smagiai – su armonikos muzika, dainomis ir pokštais, jau planuodami naujas keliones ir tikėdamiesi, kad joms nesutrukdys karantinas.

Druskininkų „Bočiai“ džiaugiasi pirmąja po karantino išvyka ir galinžmybe apžiūrėti po rekonstrukcijos atnaujintą Jūrų muziejaus ekspoziciją/Antano Lankelio  nuotraukos