Druskininkų kurorto paslaugos – didžiausioje pasaulio parodoje

Kovo 8-12 d. Druskininkų kurortas buvo pristatytas tarptautinėje turizmo parodoje ITB Berlin-2017, kuri kasmet organzuojama Berlyno mieste (Vokietija) ir yra laikoma didžiausia bei svarbiausia turizmo paroda pasaulyje. Šiemetėje parodoje apsilankė apie 200 tūkst. lankytojų. Joje dirbo ne tik Valstybinio turizmo departamento specialistai, bet ir Vilniaus, Kauno, Trakų bei Druskininkų turizmo informacijos centrų darbuotojai. Bendrauti su klientais padėjo ir Lietuvos atstovybės Vokietijoje darbuotojos.

Druskininkų kurortas buvo pristatytas didžiausioje pasaulyje tarptautinėje turizmo parodoje ITB Berlin-2017/TVIC archyvo nuotrauka

„Esu maloniai nustebinta greita Druskininkų plėtra.  Jūs tikrai turite ką pasiūlyti vokiečiams: ir kalnų slidinėjimą, ir dviračių maršrutus, ir nuostabią gamtą. Kurorto aplinka yra ekologiška, saugi ir švari, – savo pastebėjimais dalijosi turizmo specialistė Nesli Jamison, dirbanti Lietuvos atstovybėjė Frankfurte. – Tačiau, norint pritraukti didesnį turistų srautą iš Vokietijos į Druskininkus, reikėtų įdėti dar nemažai darbo. Vokiečių turistai yra daugiausia keliaujanti tauta pasaulyje, tačiau jie neskuba atrasti naujų rinkų. Mano nuomone, verta būtų paruošti aptarnaujantį personalą, kalbantį vokiškai; skleisti daugiau informacijos socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje. Taip pat svarbu pasirūpinti miesto pavadinimo žinomumu. Vilniaus, Kauno ir Trakų pavadinimai yra ganėtinai gerai atpažįstami Vokietijoje, taigi daugiau žmonės  reaguos į šių miestų reklamą, negu į svetimą, sunkiai perskaitomą vardą. Pasaulio turizmo destinacijos skuba konkuruoti tarpusavyje, kurdamos lengvai įskaitomus ir įsimenančius šūkius, panaudodamos inovatyvias technologijas ir marketingo sprendimus. Pasirinkus atitinkamą pozicionavimą, Druskininkai turi didžiules perspektyvas Vakarų Europos rinkose“.

Parodos metu organizuotas VšĮ Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centro direktoriaus Rimanto Palionio susitikimas su „RusMedia“ grupės savininku Dmitrijumi Feldmanu. Gimęs ir užaugęs Rygoje, tarnavęs kariuomenėje Tauragėje, ponas Dmitrijus sugebėjo įsukti viešinimo verslą Vokietijoje, kuris plečiasi į rusakalbių rinką už Vokietijos ribų. Jis leidžia laikraščius „Russkij Berlin“, „Russkaja Germanija“, žurnalą „Recepty Zdorovja“, jam priklauso radijo stotis „Russkij Berlin“, išskirtinė I-ojo kanalo transliacija, taip pat daugumos socialinių tinklų, skirtų rusakalbiams, marketingo valdymas. Radijo stoties „Russkij Berlin“ programose dažnai dalyvauja pasaulio garsenybės, o žiniasklaidos priemonėse skelbiama informacija apie Rusijos žvaigždes, atvykstančias koncertuoti į Vokietiją – paskleista žinia pasiekia net penkis milijonus rusakalbių vokiečių.

Pokalbiui su R. Palioniu skyręs keletą valandų, D. Feldmanas puikiai įvertino Druskininkų kurortą ir sakėsi esąs pasiruošęs padėti sudaryti Druskininkus viešinimo Vokietijoje planą. Viena iš galimybių – Druskininkų reklama socialiniame tinkle „Odnoklassniki“, kuris yra labai populiarus tarp vyresnio amžiaus rusų ir rusakalbių vokiečių, taigi jau vyksta derybos dėl informacijos sklaidos apie Druskininkų kurortą plano ir biudžeto.

 

Druskininkų turizmo informacijos centro informacija