Administracinė našta gyventojams ir verslui mažinama sėkmingai
Druskininkų savivaldybės administracijos vadovai ir specialistai dirba tam, kad gyventojams ir verslui paslaugos būtų teikiamos operatyviai ir patogiai. Tai patvirtino ir Druskininkų savivaldybės administracijos Centralizuoto vidaus audito skyriaus atliktas vidaus auditas. Atlikus minėtą patikrinimą pateiktos išvados, kad administracinės naštos mažinimo priemonės per 2017 metų pirmąjį pusmetį buvo įgyvendinamos sėkmingai. Druskininkų savivaldybėje taikomos įvairios administracinės naštos mažinimo priemonės, užtikrinamas teikiamų paslaugų kokybės gerinimas ir administracinės naštos mažinimas.
Per pirmąjį šių metų pusmetį buvo peržiūrėtos sutartys su įvairiais registrais ir išanalizuotos galimybės plėtoti bendradarbiavimą tam, kad bendruomenei nereikėtų pristatyti dokumentų iš atitinkamų įstaigų. Su valstybine įmone Registrų centras buvo pasirašytas susitarimas dėl Nekilnojamojo turto registro duomenų teikimo sutarties pakeitimo, kuriuo Savivaldybės administracijos Vaikų teisių apsaugos tarnybos specialistams suteikta prieiga prie Gyventojų registro ir Nekilnojamojo turto registro duomenų, griežtai laikantis duomenų apsaugos įstatymo.Visos Druskininkų savivaldybės įstaigos aktyvavo keitimosi elektroniniais dokumentais tarp savivaldos ir kitų institucijų informacinę sistemą. Ši sistema padėjo sumažinti darbo, laiko ir administracines sąnaudas. Primename, kad gyventojai dažniausiai teikiamas savivaldybės paslaugas gali užsisakyti interneto portale: www.epaslaugos.lt.
Savivaldybėje nuolat gerinamas asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu: Vasario 16-osios g. 7 esančiame pastate įdiegus patogesnę ir greitesnę gyventojų aptarnavimo „vieno langelio“ principu sistemą, gyventojai buvo aptarnaujami greičiau ir kokybiškiau. Balandžio-gegužės mėnesiais buvo atlikta apklausa, ar gyventojai patenkinti Druskininkų savivaldybės administracijoje teikiamomis paslaugomis. Apklausos rezultatai parodė, kad darbą „vieno langelio“ principu respondentai vertino teigimai, dauguma apklaustųjų pažymėjo, kad administracijos specialistai mandagūs, maloniai bendrauja su klientais, o suteikta informacija išsami ir operatyvi.
Administracinės naštos mažinimo priemonės yra numatytos Druskininkų savivaldybės 2017-2019 metų strateginiame veiklos plane.
Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Violetos Grigorienės teigimu, administracinė našta mažinama, tobulinant Savivaldybės teisės aktus, inicijuojant LR teisės aktų pakeitimus, vystant elektronines paslaugas, užtikrinant jų prieinamumo didinimą, plėtojant tarpinstitucinį bendradarbiavimą, atnaujinant ir skelbiant savivaldybės internetiniame tinklalapyje administracinių paslaugų teikimo aprašymus ir kitą asmenims aktualią informaciją, diegiant Savivaldybės administracijos IT sistemos sąsajas su nacionalinėmis sistemomis.
Savivaldybėje nuolat gerinamas asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu: Vasario 16-osios g. 7 esančiame pastate įdiegus patogesnę ir greitesnę gyventojų aptarnavimo „vieno langelio“ principu sistemą, gyventojai buvo aptarnaujami greičiau ir kokybiškiau/Dianos Sinkevičiūtės nuotrauka