„Litesko“ su klientais sveikinsis patogesniame aptarnavimo skyriuje

Centralizuotai besišildantys druskininkiečiai nuo šiol priimami atnaujintame bendrovės „Litesko“ klientų aptarnavimo skyriuje. Kad gyventojams būtų patogiau, skyrius buvo perkeltas į patogesnę pastato, kuriame dirba įmonė, vietą. 

„Siekdami efektyviau bendrauti su savo klientais, skyrių perkėlėme arčiau „paradinio“ įėjimo. Dabar surasti mūsų aptarnavimo centrą – daugiau nei paprasta“, – sakė naujasis  „Litesko“ filialo „Druskininkų šiluma“ vadovas Marijan Burinskij.

Naujasis klientų aptarnavimo centras veikia Pramonės g. 7, antrajame pastato aukšte.

Klientų netrūksta ir vasarą

Anot M. Burinskij, per dieną į aptarnavimo centrą vidutiniškai kreipiasi nuo 5 iki 10 gyventojų.

„Skirtingai nei kituose Lietuvos miestuose, Druskininkuose vasarą sulaukiame ne mažiau klientų nei žiemą. Taip yra dėl miesto specifikos. Mūsų kurorte nemažai butų savininkų yra ne vietos gyventojai, kurie į Druskininkus atvyksta tik šiltuoju metų laiku. Taigi ir įvairius klausimus spręsti, su naujovėmis susipažinti šie gyventojai užsuka vasarą“, – pasakojo M. Burinskij.

 

Domina kompensacijos

Pastaruoju metu bene daugiausia klausimų į centrą užsukantiems druskininkiečiams kyla dėl kompensacijų už šildymą. Mat daliai gyventojų valstybė kompensacijų nebeskiria, sumažėjus jų išlaidoms už šilumą.

„Šią situaciją lėmė senų daugiabučių namų renovacijos bumas, kurį stebime Druskininkuose. Natūralu, jog, renovavus namus, efektyviau pradėta vartoti energija, mažėja šilumos suvartojimas, o tuo pačiu – ir gyventojų išlaidos šildymui“, – teigė M. Burinskij.

 

Mokėjimas dalimis – reali galimybė

Į klientų aptarnavimo centrą kreipiasi ir tie gyventojai, kurie turi rūpesčių dėl skolų, vėluoja atsiskaityti už paslaugas.

„Visuomet raginame gyventojus nelaukti, kol susikaups skolos, o ateiti pas mus ir bendromis jėgomis spręsti kylančias mokėjimo problemas. Nuolat ieškome būdų, kurie padėtų lanksčiai spręsti skolų klausimus“, – pasakojo M. Burinskij.

Druskininkiečiams, norintiems planuoti savo išlaidas, siūloma rinktis atsiskaitymo už „Litesko“ paslaugas planą „Pastovus sutartinis mokėjimas“. Jis leidžia už šilumos energiją atsiskaityti, visus metus kas mėnesį mokant vienodas įmokas, ir sumažinti išlaidas žiemą – šildymo sezono metu.

Derinti savo pasirinkimo dėl šio mokėjimo plano su daugiabučio namo kaimynais nereikia, tai – kiekvieno asmeninis apsisprendimas.

„Tai – tik vienas iš daugelio klausimų, kurį tiesiogiai su mūsų specialistais galima aptarti naujajame klientų aptarnavimo skyriuje“, – sakė M. Burinskij.

 

Naujasis klientų aptarnavimo centras veikia Pramonės g. 7, antrajame pastato aukšte.