Druskininkų savivaldybės parama skatina smulkaus ir vidutinio verslo kūrimąsi ir plėtrą
Druskininkų verslininkai kurorto svečiams ir bendruomenei siūlo didelį paslaugų ir pramogų pasirinkimą, nuolat tobulina savo veiklas. Prie verslo skatinimo prisideda ir Druskininkų savivaldybė, kasmet verslininkams suteikdama finansinę paramą.
Liepos mėnesį nuotoliniu būdu organizuotame Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros darbo grupės posėdyje apsvarstytos gautos paraiškos ir paskirstytos lėšos. Pasak Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Violetos Grigorienės, skirta finansine parama verslo atstovai naudojasi įvairiai – plečia jau turimas veiklas, pavyzdžiui, planuoja įsigyti ir nuomoti elektrinius triračius, kurie bus pritaikyti judėjimo negalią turintiems žmonėms, arba pradeda naujus įdomius verslus. „Savivaldybės biudžetas yra ribotas, kiekvienas pareiškėjas gali gauti iki 1000 eurų, tačiau, jau ne vienerius metus bendraujant su smulkaus ir vidutinio verslo atstovais, žinau, kad ši finansinė parama jiems yra svarbi, naudinga ir labai reikalinga. Džiaugiuosi, kad pandemija nesumažino mūsų verslo aktyvumo, kad žmonės turi idėjų, atranda naujų paslaugų. Kviečiu visus, norinčius pradėti savo verslą, turinčius idėjų, ką būtų galima pasiūlyti bendruomenei ir turistams, ateityje realizuoti savo sumanymus ir pasinaudoti teikiama finansine parama“, – sakė V. Grigorienė.
Kaip informavo Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros programos komisijos pirmininkas, Tarybos narys Aivaras Kadziauskas, šiais metais komisija finansinę paramą skyrė 17-ai pareiškėjų, iš viso išdalinta 10 tūkst. eurų. „Šiais metais didelis dėmesys skirtas projektams, kurie savo turiniu, veikla, įranga ar vizualizacija reprezentuos bei garsins Druskininkus. Tai – unikalūs SPA gaminiai, pramogos ir įvairios pažintinės veiklos, skirtos kurorto svečiams bei gyventojams, amatininkų gaminami gaminiai. Dažniausiai smulkūs ir vidutiniai verslininkai kreipiasi dėl jau sukurtų verslų plėtros, sąlygų gerinimo, bet yra ir naujai kuriamų verslų – tai džiugina. Žinau, kad smulkus ir vidutinis verslas dažnai susiduria su finansiniais iššūkiais, o, turint omenyje pastarųjų metų situaciją dėl pandemijos, verslininkai išgyvena tikrai ne pačius lengviausius laikus, todėl ši savivaldybės parama yra labai reikalinga ir tikslinga“, – sakė A. Kadziauskas.
Kurorto centre savo gaminamais marškinėliais su Druskininkų, Lietuvos ir kitais turistams patinkančiais vaizdais prekiaujantis ir savivaldybės paramą gavęs Dalius Bižys sako, kad verslui savivaldybės pagalba labai reikalinga, nes pagrindiniai jo klientai buvo užsienio turistai, o, jų nelikus, sumažėjo ir pirkimai. „Lietuviai prekes su Druskininkų atributika perka gerokai mažiau – dažniausiai – dovanoms arba, turėdami sentimentų. Būna, kad šeimos nusiperka marškinėlius ir juos naudoja tam tikroms šventėms. Tačiau užsienio turistų sumažėjimą kurorto verslininkai tikrai labai pajuto“, – įsitikinęs D. Bižys.
Menų kalvėje šiuo metu dirbanti ir savivaldybės paramą gavusi Ugnė Vitonytė planuoja kurti Druskininkus reprezentuojančius ženkliukus. „Idėja gimė visai atsitiktinai, pamačius internete ženkliuką, kuriame buvo pavaizduoti pastatai. Tomis dienomis buvau pasinėrusi į kūrybą, piešiau Druskininkų architektūrą. Tad automatiškai pagalvojau, kad būtų smagu pagaminti tokį ženkliuką su Druskininkų vaizdais. Kadangi jau žinojau apie šią paramą verslui, pamaniau – bus puiki idėja šiems metams. Tokie ženkliukai dabar sulaukia nemažo populiarumo, tad, manau, patiks ir vietiniams, ir turistams. Ši savivaldybės parama – didelė pagalba mažiems verslams, galimybė plėstis ir įgyvendinti naujus sumanymus. Labai smagu, kad pateikti paraišką yra visai nesunku, o ir atsiskaitymas nėra labai sudėtingas – tereikia įgyvendinti savo užsibrėžtus tikslus“, – sakė U. Vitonytė.
Primename, kad kasmet, tradiciškai metų pradžioje, Druskininkų savivaldybė kreipėsi į smulkius ir vidutinius verslininkus, kviesdama pasinaudoti finansine parama. Visa informacija pateikiama savivaldybės interneto svetainėje bei vietinėje spaudoje.
D. Bižys: „Lietuviai prekes su Druskininkų atributika perka gerokai mažiau – dažniausiai – dovanoms arba, turėdami sentimentų. Būna, kad šeimos nusiperka marškinėlius ir juos naudoja tam tikroms šventėms. Tačiau užsienio turistų sumažėjimą kurorto verslininkai tikrai labai pajuto.“